НАСОСИ, КОМПРЕСОРИ, ТУРБІНИ, ЗАПОРНА АРМАТУРА, ДПА, АГНКС, ЦЕНТРИФУГИ, ЗАПЧАСТИНИ

+38(067)5404645, +38(095)8281181

info@iren.sumy.ua

Насоси

Компресори

Крани кульові

Підшипники ковзання електродвигунів

Пропонуємо послуги з виготовлення та ремонту вкладишів підшипників ковзання з бабітовим покриттям.

Можливий ремонт зношених бабітових вкладишів та заміна бабітового покриття.
Вкладиші поставляються готовими до встановлення та експлуатації.

Вкладиші (підшипники) ковзання (перелік основних позицій):

  • ПК 90х100
  • ПК 90х110
  • ПК 110х110
  • ПК 120х116vs
  • ПК 120х120
  • ПК 120х140
  • ПК 120х160
  • ПК 130х140
  • ПК 140Х140
  • ПК 150х150
  • ПК 160Х160
  • ПК 180х180
  • ПК 200х200
  • ПК 220х220
  • ПК 250х250
  • ПК 280х280
  • ПК 300х300
  • ПК 350х250
  • ПК 400х400
  • ПК 500х500
  • ПК 700х700

*Виготовлення вкладок за індивідуальними вимогами (кресленнями) замовника

Підшипники ковзання електродвигунів

Сучасні підшипники ковзання електродвигунів — це напрямна (опора) машини, механізму, тертя в якій здійснюється в процесі ковзання сполучених поверхонь. Підшипники ковзання електродвигунів складаються з корпусу, усередині якого знаходиться циліндричний отвір. У цей отвір вставляється робочий елемент з антифрикційного матеріалу – може бути втулка або вкладиш.

Між отвором втулки і валом підшипника ковзання електродвигуна передбачений зазор, який наповнюється мастильним матеріалом. Це мастило дозволяє валу вільно обертатися. При створенні підшипників, які функціонують у режимі відділення поверхонь тертя шаром мастильного матеріалу, розрахунку зазору приділяється підвищена увага. Для цього використовується гідродинамічна теорія мастила.

Підшипники ковзання електродвигунів: класифікація та маркування

Зазвичай підшипники ковзання електродвигунів класифікуються за діаграмою Герсі-Штрибека згідно з режимами роботи. Існує кілька типів поділу:

  • Класифікація за формою підшипникового отвору
    • багатоповерхові та одноповерхові,
    • без усунення або зі зміщенням поверхонь щодо напрямку обертання (підшипники ковзання електродвигунів без усунення використовуються там, де необхідно реалізувати зворотне обертання);
    • без усунення або зі зміщенням центру (цей параметр важливий під час встановлення валів після закінчення монтажу);
  • Класифікація за напрямом розподілу навантаження
    • осьові (підп’ятники, завзяті);
    • радіальні;
    • радіально-завзяті;
  • Класифікація за конструкцією
    • роз’ємні/розбірні, що складаються з кришки та корпусу; поділ на дві половини (внутрішня сферична деталь та зовнішня обойма) здійснюється з технологічних міркувань;
    • втулкові (нероз’ємні);
    • рамові/вбудовані (такі підшипники ковзання електродвигунів складають єдине ціле з картером, станиною машини або рамою);
  • Класифікація за кількістю масляних клапанів
    • з кількома клапанами;
    • з єдиним клапаном;
  • Класифікація щодо можливостей регулювання
    • регульовані,
    • нерегульовані.

Підшипники ковзання електродвигунів, що знаходяться у продажу, можуть мати маркування у вигляді додаткових літер, які необхідні для позначення специфічних конструктивних особливостей. Якщо підшипник має маркування ШС, це означає, що конструкцією передбачено наявність канавки, якою здійснюється подача мастильного матеріалу.

Способи мастила підшипників ковзання електродвигунів

Згідно з ГОСТ, у підшипниках може використовуватися будь-який тип мастила, що забезпечує нормальні умови експлуатації: олія, вода, бензин, гас, масляна або водна емульсія. Іноді як мастило в підшипниках ковзання можуть застосовуватися гази або рідкі метали.

Особливе значення має спосіб мастила:

  • постійна подача малої кількості недосконалого мастила (використовується при малих швидкостях ковзання);
  • зазвичай безперервна подача недосконалого мастила (використовується при малих швидкостях, змінному обертанні та великих навантаженнях);
  • кільця, масляна ванна (використовується при практично постійному навантаженні середньої та великої сили);
  • подача недосконалого мастила під тиском (при