+38(067)5404645, +38(095)8281181
Пропонуємо послуги з виготовлення та ремонту вкладишів підшипників ковзання з бабітовим покриттям.
Можливий ремонт зношених бабітових вкладишів та заміна бабітового покриття.
Вкладиші поставляються готовими до встановлення та експлуатації.
Вкладиші (підшипники) ковзання (перелік основних позицій):
*Виготовлення вкладок за індивідуальними вимогами (кресленнями) замовника
Сучасні підшипники ковзання електродвигунів — це напрямна (опора) машини, механізму, тертя в якій здійснюється в процесі ковзання сполучених поверхонь. Підшипники ковзання електродвигунів складаються з корпусу, усередині якого знаходиться циліндричний отвір. У цей отвір вставляється робочий елемент з антифрикційного матеріалу – може бути втулка або вкладиш.
Між отвором втулки і валом підшипника ковзання електродвигуна передбачений зазор, який наповнюється мастильним матеріалом. Це мастило дозволяє валу вільно обертатися. При створенні підшипників, які функціонують у режимі відділення поверхонь тертя шаром мастильного матеріалу, розрахунку зазору приділяється підвищена увага. Для цього використовується гідродинамічна теорія мастила.
Зазвичай підшипники ковзання електродвигунів класифікуються за діаграмою Герсі-Штрибека згідно з режимами роботи. Існує кілька типів поділу:
Підшипники ковзання електродвигунів, що знаходяться у продажу, можуть мати маркування у вигляді додаткових літер, які необхідні для позначення специфічних конструктивних особливостей. Якщо підшипник має маркування ШС, це означає, що конструкцією передбачено наявність канавки, якою здійснюється подача мастильного матеріалу.
Згідно з ГОСТ, у підшипниках може використовуватися будь-який тип мастила, що забезпечує нормальні умови експлуатації: олія, вода, бензин, гас, масляна або водна емульсія. Іноді як мастило в підшипниках ковзання можуть застосовуватися гази або рідкі метали.
Особливе значення має спосіб мастила: